Monday, 19 December 2011

aiman~teman biase


Berdebar saat mula bersua
Kaku menahan kata terpesona
Dan malu segala bicara jiwa
Hingga angan terlena bila jumpa
Walau sepandang mata
Chorus :
Siang malam berlagu cinta
Penuh indah melodi kita
Terang bulan tersenyum sama
Di hanyut asmara
Merindui selama resah
Masih wajah setiap kisah
Beterbangan rasa gelisah
Kasih percayalah
Selalu dalam hati kau menemani
Meredai sejuta mimpi
Yang telah lama membelai sepi
Menjadi memori
Suara mu menyentuh kalbu
Pada waktu tiada jemu
Hanya satu ku terus menunggu
Seandainya kau tahu
Tulus janji ku
La la la la la la la
Sang bayu menyentuh renungan
Rupanya bayangan
Mainan perasaan berpanjangan
kehadiran bagi nya cuma
Ku teman biasa
Akur menerima
Chorus 2:
Siang malam berlagu cinta
Penuh indah melodi kita
Terang bulan tersenyum sama
Di hanyut asmara
Merindui selama resah
Masih wajah setiap kisah
Beterbangan rasa gelisah
Kasih percayalah
Selalu dalam hati kau menemani
Meredai sejuta mimpi
Yang telah lama membelai sepi
Menjadi memori
Suara mu menyentuh kalbu
Pada waktu tiada jemu
Hanya satu ku terus menunggu
Seandainya kau tahu
Tulus janji Ku
Melangkah momen ke momen
Mencari penjelasan
Sudah ku temui kenyataan
Tidak mudahnya berharapan
La la la la la la
Teman biasa

lmbat agy lha beday aq!!

heay guys...awal nyea ko wish at aq...pape pn tengs ar hazwan hashim...sayang koe lha wan...ko lha owank yg first wish at aq...muehehehhee.....

yeay i'm single but not available

alhamdulillah...akhir nyea aq single gak...tpi msty ad reason npe ko lpaskn aq...ouh...lpe lax aq...niw smue psal betina uwh..aq mlas lha nux bgy twu nme dye...biar lha org2 trtntu jea twu spe pmpan uwh...pape pn...aq nux mntak maap klo2 aq ad wt koe sket aty..sorry sgt2 taw...bubye sayang hope you happy with your decision...

Saturday, 10 December 2011

ombak rindu

sedey lorh...bile dgr lgu niw....nux nanges pn ad...tpi than jew...
taa cyer????
cbe larh dgr...
da dgr bwu twu....
towl taa???
huhu.....

Thursday, 8 December 2011

sori taa dpat kjar awx...[dlam mimpi lha]

assalamualaikum...awx...mlam td saia mimpi awx...bile saia bgun jew dari tido..saia tros nanges.....saia rse....saia rindu sgt2 at awx...npe lha umah awx jaoh sgt....klo lha umah awx dkat dgn kwasan uma saia...ary2 saia dtg blok awx..then usha awx puas2....huhu...
awx....saia nux awx twu...yg saia ngah
 rindu sgat2 at awx....saia arap awx pham prsaan saia...sayang sgt2 at awx....

lme taa jumpe ko...wndo at koe lha sayang...

hey kawan...lma taa jmpe...[haha..bru lima ary]...tpi smpah wndu gile at koe..daa puas koe balek kg??..tpi bile koe daa balek kl...sure aq daa taa de at kl....bb aq balek kg lha sayang...taa dpt nux lpak sme tiap2 ptg at taman...

Wednesday, 7 December 2011

50 Password Mudah Yang Selalu Digunakan

50 Password Mudah Yang Selalu Digunakan

seDaaPPPnyeAA

Pecal
Sumber resepi: rosmarlina @ jintanmanis.com

Bahan-bahanya ( sayur pecal)
se-ikat Kangkung
se-ikat pucuk ubi (kak rose x letak)
sedikit kacang panjang
sedikit timun
4 ketul tahu goreng
sedikit jantung pisang ( ni takde pun takpe)- x letak
(kak rose tambah tauge n tempe)

Untuk kuah pecal
sedikit air asam jawa
sedikit gula
1 cawan kacang tanah
1/2 inci belacan ( yang telah di bakar)
4 biji bawang kecil
5 tangkai lada kering- kalau hendak pedas blh tambah 


Cara-caranya
1. Timun dihiris halus, Panaskan air di dalam periuk dan celur, kangkung, pucuk ubi, kacang panjang,tauge dan jantung pisang, tos dan ketepikan. Jangan celur terlalu lama. goreng tauhu.
2. Buat Kuah Pecal, panaskan secawan minyak dan goreng kacang tanah, angkat dan ketepikan, selepas itu, goreng pula bawang kecil dan lada kering, dengan lesung batu tumbuk kacang tanah hingga agak lumat, kaup dan masukkan dalam bekas, kemudian tumbuk pula bawang merah, lada kering dan belacan. ( nak guna blender pun boleh).
3. Masukkan kesemua bahan yang telah ditumbuk ke dalam bekas dan campurkan dengan air asam jawa dan gula, sesuaikan rasa, masukkan sedikit garam.
4. Cara penyediaan, ambil kesemua sayur pecal dan curahkan kuah kacang di atasnya, gaul sebati, dan sedia untuk dihidangkan. Selamat Mencuba.

APTB (ap pn taa boley) lha kawan...

cepat betol ko brubah un...mntang2 lha da ad gf...lgsung taa mcj aq un...yea...aq twu aq bkan sesape..tpi ko un pwen aq...pwen yg ary2 mcj aq bile aq bosan...tpi asl ary uwh ko taa eply mcj aq...tpi taa pea klau ko daa taa nux be pwens aq lagy.. aq taa kesa...pegi lha...rmai lgy bdax at luar sne yg bley jdi membe aq lha...

Finalis Kamilah Bintang - Teman Setia

bez lh lgu niw...

jOmmm...Layan jiwa sempOiiii: kau dan aku

jOmmm...Layan jiwa sempOiiii: kau dan aku: Kau dan aku saling menCintai Saling menyayangi dan merindui Namun kau dan aku tak ditakdirkan Bersatu dalam bahtera Cinta Di mahligai syahdu...

jOmmm...Layan jiwa sempOiiii: MeNCari Mu...

jOmmm...Layan jiwa sempOiiii: MeNCari Mu...: Pantai kasihmu menghanyutkan aku Terdampar di pelabuhan rindumu Sendirian karam dilautan gelOra Menagih seCangkir Cinta darimu Saat kesepi...

kwan baex jew...

i love u lha kwan...bb awx sdi jdi tman sye bile sye sng, ssah, sdey, gumbira....awx lyan sye lbih dri kwan rpat.. klo ownk taa twu...msty owank kate kite kpel un???tpi sye ykin bende uwh taa un trjdi slgi sye mseh syang at bf sye... n... sye twu awx daa ad gf.. soo lyan lha dye lbih dri awx lyan sye...agy pn sye bkan ssape dlam idop awx.. mcm mner pn... sye ttap SAYANG awx... huhu...


1. Aku mencintaimu bkn kerana kecantikanmu, aku mencintaimu bkn kerana kehangatan cintamu, aku mencintaimu bkn kerana cintamu, aku mencintaimu kerana cinta itu kamu
2. Aku membencimu kerana mencintaiku dan kamu mencintaiku kerana aku membencimu, kini aku sedar yang aku tidak boleh membencimu jika aku tidak mencintaimu..
3. Kenapa kamu mencintaiku sedangkan aku tidak cantik? kenapa kamu mencintaiku sedangkan aku tidak pandai? kenapa kamu mencintaiku sedangkan aku gemuk? tetapi lebih teruk lagi kenapa aku juga boleh mencintaimu?
4. Seluruh dunia aku pergi tetapi hanya kau seorang sahaja yang ku temui berjaya menawan hatiku. tidak ada 2 dan 3 biarpun kamu hanya manusia biasa..
Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.

anuGeraH tuhAn..

Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta...